meteobreda
Cumulus Congestus

|
Hola Ahir la estació de Sant Celoni degut a un problema amb el PC marcava una precipitació errònia, altres vegades ho he pogut sol.lucionar a les poques hores, però ahir no vaig poder fins passades les dues de la tarda per al feina 
Ara veig que la estació encara te el símbol de "S'està comprovant l'estació" fins quan estarà aquest símbol?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
meteobreda
Cumulus Congestus

|
Vaig plegar a les 14 i vaig anar a dinar a les 14:50 vaig enviar contestar el correu de la incidència explicant el motiu. 
Estic pensant en canviar el programa, ahir vaig fer unes modificacions per intentar evitar el fet de que no resetegi les dades (que es el que va passar) avui a funcionat, ja veurem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
meteobreda
Cumulus Congestus

|
Eso es velocidad gracias
En unos dias espero que podamos añadir otra estación a Meteoclimatic sera en La Batlloria
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Egarenc
- Meteoclimatic -

|
Cuando hay errores en las estaciones de calidad, rebajamos el karma para que no aparezcan el el top10 (canta mucho!!). Cuando está solucionado, nos lo comunicáis y restauramos el nivel anterior. Si no se dice nada, en uno o dos días (según ritmo de actualizaciones) se recupera el nivel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
meteobreda
Cumulus Congestus

|