Zuco
Cumulus Congestus

|
Bé, he pogut col.locar on-line la meva estació a AWEKAS I A WUNDERGROUND, però a Meteoclimatic no hi ha manera...he seguit el tutorial i la plantilla lleeix bé les dades, ho veig a la URL, però al posar la URL a meteoclimatic de la plantilla m´he fa un test, i quan acaba el test, m´he desapareix la URL...no se per que...algu em pot donar alguna idea..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
g-force
- Meteoclimatic -

21-8-2007
|
¿Cual es la direccion de la plantilla, o a donde la estas subiendo? Antes tenias la estacion manual, y ahora sera automatica, ¿te bajaste la nueva plantilla?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zuco
Cumulus Congestus

|
si...la URL es file:///H:/Archivos%20de%20programa/wdisplay/wdisplay/webfiles/wx9.html
me la he bajado nueva hoy...la he colocado donde me dic el tutorial del WD y todo eso...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zuco
Cumulus Congestus

|
ah...no se como se hace para colgarla como html en internet, ese debe ser el fallo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zuco
Cumulus Congestus

|
como se hace ara colgar la plantilla en internet como html??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zuco
Cumulus Congestus

|
a ver, ya he encontrado el fallo: tengo que colgar la plantilla ainternet como html, como se hace con el WD?? ya me he leido los tutoriales, pero nada...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Egarenc
- Meteoclimatic -

|
No actualitzes la plantilla? Té data de 24 de juny...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zuco
Cumulus Congestus

|
la plantilla només se m´actualitza si pos en el programa UPLOAD THIS FILE NOW...sinó, no...li pos upload every 15 min. però no se m´actualitza...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Egarenc
- Meteoclimatic -

|
Has seguit totes les instruccions del tutorial?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zuco
Cumulus Congestus

|
si, i a més amb un amic meu que també sap d´això...ara s´actualitza perque jo li don a actualitzar manualment en le programa, però no s´actualitza automàticament, en canvi, a wunderground i awekas tot va perfecte...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zuco
Cumulus Congestus

|
pot ser que eel problema sigui que allà on hi ha que posar wx9 posi wx4?
|
|
|
|
|
|
|
|
|