rufaca
Cumulus Humilis

|
eps ara si que ho he fet està borrant -ho tot , i un cop fet que hauria de fer mes??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zuco
Cumulus Congestus

|
quines ganes de veure dades de Prullans de Cerdanya!! La plana aquesta me té meravellat des de març, quan vaig anar a Andorra i la vaig visitar...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rufaca
Cumulus Humilis

|
eps ara si que ho he fet  està borrant -ho tot , i un cop fet que hauria de fer mes?? Mira de repasar la configuracion de la consola, tambien puedes configurarla desde el weatherlink si ves que algo se ha desconfigurado. vale, lo del URL tengo quer ponerlo o ja está??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rufaca
Cumulus Humilis

|
ara estem amb aixó
|
Dibujo.JPG (125.6 KB - descargado 23 veces.)
|
|
|
|
|
|
|
rufaca
Cumulus Humilis

|
està resetejada. la configuracio de l'estació ja la he revisat i diria que tot ok. Puc probar de treure les piles ,i tornar ha endollar la pastilla??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
g-force
- Meteoclimatic -

Ibiza 21-8-2007
|
No toques a nada, ya sales en el listado.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zuco
Cumulus Congestus

|
La Cerdanya és de Girona o de Lleida?
és que Guils surt a Girona i Prullans a Lleida...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rufaca
Cumulus Humilis

|
La precipitació anual està malament: més de 10.000 litres!  Supongo que hay algún tipo de filtro para estos casos, ¿no? Sí, y por eso no acepta la plantilla, porque la precipitación es errónea.
yyupyyyyyyy a veure Prullans és de LLeida. i després no pot ser que encara doni error a la plantilla amb les precis si ja he resetejat la consola no??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rufaca
Cumulus Humilis

|
quines ganes tinc de veure el cuadrat blau der meteoclimatic amb les dades de prullans, per cert, on s'ha d'annar per veure-ho
|
|
|
|
|
|
|
|
|