Autor
|
Tema: Fer previsió amb el WD (Leído 265 veces)
|
Meteocatí
Cumulus Humilis

|
Hola, este tòpic no té res a veure en Meteoclimatic, soles el fico per si algú me pot ajudar en un problemeta que tinc amb el programa.
L'altre dia hem vaig fixar que hi havia una opció en el programa que permetia fer una previsió meteorològica per als pròxims 5 dies. Però que quan la seleccionava, no me sortia res. Anit, després de desteclar mig programa, vaig aconseguir que me carregara una image, forecast5day.gif crec que es deia. Però que estava buida. Algú sap com fer la previsió? Buscant pel google ne vaig vore una, però no explicaven com l'havien fet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Breitling
- Meteoclimatic -

Género: 

|
Creo entenderte, pero si me traduces te ayudo mejor. Gracias.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Breitling
- Meteoclimatic -

Género: 

|
La opción de WD de generar previsiones de 5 días, funciona en base a datos descargados de la NOAA. Por tanto sólo vale para los EEUU.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frank242
Cumulus Humilis

|
La opción del "5 Day Forecast" no es que la calcule el Weather Display, simplemente es que si sabes de alguna web que haga una previsión a X días y esos datos están en algún archivo de texto para que los pueda procesar el WD te mostrará esa previsión, por ejemplo el NOAA (sólo para Estados Unidos). A nivel de España estuve mirando por ahí y no encontré cómo hacerlo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|