logo

Bienvenido(a), Visitante. Por favor ingresar o registrarse.
30 Agosto de 2008, 03:24:36
Inicio Ingresar Registrarse

Foro exclusivo para soporte técnico de la Red de Estaciones Meteorológicas METEOCLIMATIC

+  Meteoclimatic
|-+  Software
| |-+  Weather Display
| | |-+  Fer previsió amb el WD
Páginas: [1] Ir Abajo Notificar respuestas Imprimir
Autor Tema: Fer previsió amb el WD  (Leído 285 veces)
Meteocatí
Cumulus Humilis
*
Desconectado Desconectado

Fer previsió amb el WD
« en: 28 Diciembre de 2007, 12:37:28 »

Hola, este tòpic no té res a veure en Meteoclimatic, soles el fico per si algú me pot ajudar en un problemeta que tinc amb el programa.

L'altre dia hem vaig fixar que hi havia una opció en el programa que permetia fer una previsió meteorològica per als pròxims 5 dies. Però que quan la seleccionava, no me sortia res. Anit, després de desteclar mig programa, vaig aconseguir que me carregara una image, forecast5day.gif crec que es deia. Però que estava buida. Algú sap com fer la previsió? Buscant pel google ne vaig vore una, però no explicaven com l'havien fet.
Breitling
- Meteoclimatic -
*

Género: Masculino

Re: Fer previsió amb el WD
« Respuesta #1 en: 30 Diciembre de 2007, 11:20:22 »

Creo entenderte, pero si me traduces te ayudo mejor. Gracias.

Pere
- Meteoclimatic -
*

« Respuesta #2 en: 31 Diciembre de 2007, 11:49:59 »

Creo entenderte, pero si me traduces te ayudo mejor. Gracias.

Quizás os sirva esto:

Pere
- Meteoclimatic -
*

« Respuesta #3 en: 31 Diciembre de 2007, 11:53:34 »

Hola, este tòpic no té res a veure en Meteoclimatic, soles el fico per si algú me pot ajudar en un problemeta que tinc amb el programa.

L'altre dia hem vaig fixar que hi havia una opció en el programa que permetia fer una previsió meteorològica per als pròxims 5 dies. Però que quan la seleccionava, no me sortia res. Anit, després de desteclar mig programa, vaig aconseguir que me carregara una image, forecast5day.gif crec que es deia. Però que estava buida. Algú sap com fer la previsió? Buscant pel google ne vaig vore una, però no explicaven com l'havien fet.

Crec que el weather-display té l'opció de "col·laborar" amb altres programes, com el Nexstorm si tens detector de llamps i el WXsim - www.wxsim.com agafant-ne les dades i incorporant-les a les de l'estació. Suposo que sense aquest programa addicional no pot funcionar...

Breitling
- Meteoclimatic -
*

Género: Masculino

« Respuesta #4 en: 31 Diciembre de 2007, 12:33:14 »

La opción de WD de generar previsiones de 5 días, funciona en base a datos descargados de la NOAA. Por tanto sólo vale para los EEUU.

Frank242
Cumulus Humilis
*

« Respuesta #5 en: 31 Diciembre de 2007, 12:35:59 »

La opción del "5 Day Forecast" no es que la calcule el Weather Display, simplemente es que si sabes de alguna web que haga una previsión a X días y esos datos están en algún archivo de texto para que los pueda procesar el WD te mostrará esa previsión, por ejemplo el NOAA (sólo para Estados Unidos).  A nivel de España estuve mirando por ahí y no encontré cómo hacerlo.  Cry
Páginas: [1] Ir Arriba Notificar respuestas Imprimir 
Ir a:  

Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión